![](http://mxpress.dk/wp-content/uploads/2020/06/Etsy-Order-Receipt-Banner.png)
Reklameartikler er en god måde at sprede budskabet om din virksomhed på eller lave mere målrettet kundepleje. Det kan derfor betale sig for dig at sætte nogle penge af til det.
Reklameartikler kan bestå af mange forskellige ting. Det kan være et ur, en drikkedunk, en nøglering eller en kuglepen. Det er en god måde for dig at sprede budskabet om din virksomhed og kan gøre, at der er langt flere, der hører om den og lægger mærke til den. Det er derfor en god ide at bruge en del af dit marketingbudget på reklameartikler for virksomheden.
Når du skal vælge artiklerne, er det vigtigt, at det er nogle, der passer sammen med dit brand og din strategi. Hvis du gerne vil have spredt budskabet om din virksomhed til mange, kan det være en god ide at vælge nogle billigere reklameartikler som kuglepenne og paraplyer. Dem kan du dele rundhåndet ud af til medarbejdere, kunder, samarbejdspartnere og lignende. Det gør, at dit navn og logo bliver spredt rundt om i hele byen og sikkert også i hele regionen.
Reklameartikler der henvender sig specifikt til kunderne
Du kan også vælge nogle reklameartikler, der henvender sig specifikt til dine kunder og samarbejdspartnere. Der kan det være en god ide at vælge nogle dyrere reklameartikler for eksempel et ur, en fyldepen eller et flot spil backgammon i træ. Det er med til at give samarbejdspartnere en ide om din virksomhed som en eksklusiv virksomhed og vise, at du virkelig værdsætter dit samarbejde med dem.
Selvom det er nogle dyrere ting, som du vælger at give væk, vil det ikke komme til at koste dig mere, da det typisk er nogle ting, som du ikke deler ud til lige så mange personer.
Vælg reklameartikler der passer til virksomheden
En anden strategi kan være, at du vælger nogle reklameartikler, der passer til virksomheden. Det kan for eksempel være drikkedunke, hvis du har en virksomhed, der sælger vandhaner, eller en oppustelig nakkestøtte, hvis I sælger rejser. På den måde får du også tænkt det, som I laver, ind i reklameartiklerne. Læs mere her.